DEN GODE PRESSEMEDDELELSE – PR-KURSUS
Hver dag ryger hundredvis af pressemeddelelser direkte i skraldespandene rundt omkring på landets avisredaktioner. Det sker, fordi langt de fleste pressemeddelelser enten er for ringe, for kedelige eller decideret sendt til den forkerte modtager. Det betyder, at de mange dyre arbejdstimer, der går med at producere pressemeddelelserne er fuldstændigt spildte.
Undgå spild af tid, udnyt muligheden for gratis medieomtale. Send dig selv eller din medarbejder på kursus.
På dette kursus lærer du:
Hvad en god pressemeddelelse er
Hvad en god medie-historie er
At skrive en fængende pressemeddelelse
Hvordan landets redaktioner arbejder
Og ikke mindst
Hvordan du øger chancen for at få dit firma i avisen spalter
Kurset henvender sig til:
Firmaer/medarbejdere, der ønsker at arbejde seriøst med gratis markedsføring via medierne.
Metode:
Kurset af en blanding af teoretisk undervisning og øvelser. Kurset kræver ingen specielle forudsætninger hos deltagerne ud over interesse og engagement.
Efter kurset…
Har du kendskab til det danske medielandskab.
Ved du hvordan journalisterne ”tænker”
Er du i stand til at lave en effektiv pressemeddelelse
Ved du nøjagtig hvem du skal sende pressemeddelelsen til
Har du et godt kendskab til kreativt og effektiv sprog